Reviews

Kinderboekenapps

12 februari 2012 Juf Jannie Het lettercircus review 29 januari 2012 iPadclub Het lettercircus: voorleesverhalen voor kinderen vanaf 4 jaar januari 2012 Jip Recensie Timo en het toverboek oktober 2011 Leesgoed nr 3 Recencie Timo en het toverboek 8 oktober 2011 Leeuwarder Courant appsnap (over Timo en het toverboek) 9 juni 2011 Review-apps.weebly Timo en het toverboek 20 mei 2011 BNR nieuwsradio, Tim0 en het toverboek 14 mei 2011 Volkskrant Wrijfboeken 13 april 2011 Apps4kids.net Beware, don’t shake Timo’s book! 12 maart 2011 NRC, Schud, schuif, tik, blaas…en bewonder! 4 maart 2011 Parool App van de dag Timo en het toverboek 16 februari 2011 Dutch cowgirls Kids app: Timo en het toverboek 22 januari 2011 MobileMac Hoe maak je een iPad app van een prentenboek? 8 januari 2011 ICT&Onderwijs blog, The making of: Timo en het toverboek 30 november 2010 Veronicamagazine  Timo en het toverboek 22 november 2010 AppsMakers Maken van een Prentenboek app voor iPad 14 november 2010: iPad-kinderapp: Timo en het toverboek 28 september 2010, Interactief prentenboek voor de iPad: Timo en het toverboek 23 augustus 2010 Marketingfacts Wat zijn leuke iPad apps voor kinderen?

Engelstalig reviews

July, 9, 2011 Iviewapps, Timo and the Magical Picture Book-Pocket May, 20, 2011 Kids-app Moby, Timo and the Magical Picture Book May, 9, 2011 Digital Storytime, Timo and the Magical Picture Book April, 29, 2011 App Enthusiast, Timo and the Magical Picture Book April, 23, 2011 Download Books For iPad, Timo and the Magical Picture Book April 13, 2011 Apps4kids.net Beware, don’t shake Timo’s book! February 7, 2011 The Iphone mom, Timo and the Magical Picture Book Decembre, 2010 iPhoneFootPrint Timo and the Magical Picture Book – Tickles the Funny Bone

Recensies kinderboeken

13 maart 2011 Kinderboekenpraatjes Boy, een stripheld met een stiefzus 8 februari 2011 Leestafel Wil jij met mij? februari 2010 Leestafel Brief in geheimschrift